اسپید حمل کالای بین شهری

قوانین و مقررات اسپید

کاربرانی که قصد عضویت یا استفاده از خدمات سایت اسپید را دارند، لازم است مفاد این توافق‌نامه را به طور کامل مطالعه و سپس اقدام به عضویت و یا درخواست خدمات نمایند. بدیهیست اقدام به عضویت ، ثبت سفارش، استفاده از پروفایل شخصی و سایر خدمات ارائه شده ، به معنای آگاه بودن از شرایط و قوانین و پذیرفتن آن ها است.
کلیه اصول و رویه‏‌های اسپید منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان است. در صورتی که در قوانین ، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های اسپید تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر شده و به اطلاع مشتریان خواهد رسید.

ماده1- حریم خصوصی

اطلاعات درخواست شده در سایت اسپید می بایست به درستی اعلام گردد و اسپید مسئولیتی در قبال هر گونه مشکلات ایجاد شده به دلیل ارائه اطلاعات نادرست نخواهد داشت.
تبصره 1- لازم است اطلاعات بصورت کامل از طرف مشتری ارائه گردد، چرا که در صورت نا کافی بودن اطلاعات ، اسپید مسئولیتی در قبال کیفیت خدمات و اطلاع رسانی های ضروری وابسته به آن ندارد.
تبصره 2- مسئولیت حفظ و نگهداری از اطلاعات ورود به حساب کاربری و رمز عبور بر عهده کاربران است. برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، کاربران نباید این اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند.
تبصره 3- اسپید همانند سایر وب سایت‌ها از جمع آوری IP و کوکی‌ها استفاده می‌کند، اما پروتکل، سرور و لایه‌های امنیتی اسپید و روش‌های مناسب مدیریت داده‌ها اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌های غیر قانونی جلوگیری می‌کند.
تبصره 4- سامانه نظر سنجی موجود در سایت اسپید و شماره تلفن های بخش اداری که در قسمت تماس با ما درج گردیده و همچنین ربات تلگرام ، کانال های ارتباطی با مدیریت  اسپید می باشد .
تبصره 5- مشتری  از طرق سایت ، ربات تلگرام ، با وارو نمودن شماره مرسوله امکان مطلع شدن از وضعیت پردازش سفارش ها ، خدمات و سرویس‌های درخواست را خواهد داشت .
تبصره 6- این وب سایت و ربات تلگرام اسپید ، تنها مرجع رسمی برای ثبت و پیگیری سفارش مشتریان است، وب سایت اسپید هیچ آدرس اینترنتی دیگری غیر از www. Speed.com - www.Speed.ir ندارد و ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده با شما تماس نمی‌‏گیریم.

ماده2- ثبت، پردازش و ارسال سفارش

تبصره1- روز کاری به معنی روزهای شنبه تا پنج شنبه هر هفته از ساعت 7:30 تا 18:30، به استثنای تعطیلات عمومی و جمعه است. کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری، بلافاصله در دست اقدام قرار می گیرد. همچنین سفارش های ثبت شده در روزهای تعطیل یا خارج از ساعات کاری ، در ابتدای اولین روز کاری بعد در دستورکار قرار خواهد گرفت.
تبصره 2- برای سفارش های با ارزش بیش از یک میلیون ریال ، چنانچه نیاز به احراز هویت تحویل گیرنده بسته باشد، تبصره 3- اسپید در قبال محتوای غیر قابل رویت بسته ها هیچ مسئولیتی ندارد و هر گونه مسئولیت ناشی از ارسال بسته های حاوی اقلام مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران ، بر عهده فرستنده بسته و پاسخگویی در قبال آن در کلیه مراجع اداری ، انتظامی و قضایی مستقیما به عهده ایشان است. همچنین فرستنده باید خساراتی که به سبب این امر به اسپید وارد شده است را نیز جبران نماید.
تبصره 4- پرسنل اسپید جهت حفظ امنیت شما، با لباس فرم و کارت شناسایی برای انجام ماموریت اعزام می شوند، این قوانین سخت گیرانه است و پرسنل در صورت همراه نداشتن کارت شناسایی و لباس فرم به ماموریتی اعزام نمی شوند، لذا از تحویل دادن بسته های خود به افراد مشکوک خودداری کنید. در غیر این صورت اسپید هیچ مسئولیتی در قبال تحویل صحیح و به موقع کالا بر عهده نخواهد داشت.
تبصره 5- اسپید همه سفارش های مشتریان را با قید فوریت در دستور کار قرار می دهد. اما برای سفارش هایی که با قید فوریت ویژه (تک سرویس) ثبت شده باشند، اعزام فوری صورت خواهد گرفت و در غیر این صورت حداکثر تاخیر در اعزام پرسنل برای اخذ بسته، 1 ساعت خواهد بود.

ماده 3- قیمت گذاری و بیمه

سیاست قیمت‌‏گذاری در اسپید بر اساس مسافت پیمایش شده جهت رساندن محموله به مشتری تنظیم شده است  ، لذا در این خصوص کلیه شهر های مقصد با احتساب منطقه بندی انجام شده و وزن محموله قیمت گذلری شده اند .
تبصره 1- در صورت نقص آدرس یا تحویل نگرفتن بسته توسط گیرنده ، فرستنده ملزم به پرداخت کرایه رفت و برگشت و توقف تحصیلدار اسپید می باشد.
تبصره 1- پرسنل اسپید تعهدی برای تحویل بسته در طبقات بیش از 2 طبقه و بدون آسانسور،  ندارند و در صورت درخواست تحویل گیرنده، پرداخت مبلغ 10000 ریال جهت تحویل در طبقه مورد نظر، برای تحویل پاکت و مبلغ 15000 ریال به ازای هر طبقه برای تحویل بسته در طبقه مورد نظر برعهده تحویل گیرنده است. در غیر این صورت، تحویل بسته، اخذ رسید و دریافت مبلغ پسکرایه، همگی در طبقه همکف انجام می شود و در صورت عدم موافقت تحویل گیرنده با پرداخت هزینه طبقات و عدم مراجعه ایشان به طبقه همکف، اسپید مجاز به تحویل ندادن بسته و برگرداندن آن خواهد بود و ارسال مجدد این بسته مشمول هزینه ارسال ، عیناً طبق تعرفه اعلام شده است.
تبصره6- مشتری به یکی از روش های زیر می تواند نسبت به تسویه حساب و پرداخت هزینه سفارش ها اقدام نماید:
الف- تسویه حساب نقدی هر سفارش به صورت جداگانه با پرسنل اسپید در مبداء یا مقصد.
ب- تسویه حساب هفتگی به صورت نقدی در روزهای پنجشنبه هر هفته با دریافت فاکتور تجمیعی سفارش های هفته از اسپید.
ج – تسویه حساب ماهانه به صورت نقدی حداکثر در روزهای اول تا پنجم ماه بعد.
تبصره 7- حق افزایش سنواتی هزینه خدمات متناسب با نرخ تورم سالانه برای اسپید محفوظ است.
تبصره 8- در صورتیکه ارزش بسته در هنگام ثبت سفارش اظهار شده باشد، پوشش بیمه متناسب با ارزش اظهار شده، ضریب امنیت جابجایی را در بروز حوادث قهریه تضمین می کند. هزینه بیمه دریافت شده در شرکت اسپید معادل دو هزارم ارزش محموله می باشد .
تبصره 9- محاسبه حمل برای بسته هایی با ابعاد بیش از 1*1*1 متر ، براساس حجمی خواهد بود .

ماده 4- پرداخت خسارت

تبصره 1- اسپید در قبال پرداخت خسارت برای بسته هایی که ارزش آن ها اظهار نشده باشد هیچ مسئولیتی ندارد.
تبصره 2- حداکثر پرداخت خسارت به بسته های دارای پوشش بیمه، معادل ارزش اظهار شده بسته توسط مشتری در هنگام ثبت سفارش تا سقف 50 میلیون ریال است. این مبلغ بر روی قبض های صادر شده که نسخه ای از آن به فرستنده و گیرنده مرسوله تحویل می شود درج خواهد شد.
تبصره 3- چنانچه بسته مورد اشاره در تبصره 2 به طور کامل از بین رفته باشد، معادل ارزش اظهار شده بسته در هنگام ثبت سفارش خسارت پرداخت خواهد شد، در غیر این صورت اگر خسارت جزئی باشد، پرداخت خسارت متناسب با آسیب وارد شده خواهد بود.
تبصره 4- پرداخت خسارت فقط در قبال احراز آسیب فیزیکی به کالا امکان پذیر است و اسپید در قبال اشکالات یا خرابی های ذاتی کالا که ارتباط آن ها با خسارت فیزیکی (ضربه خوردگی، آب دیدگی، شکستگی) احراز نشود، هیچ مسئولیتی ندارد.
تبصره 5 – پرداخت خسارت به بسته هایی که محتوای آن ها قابل رویت نیستند، فقط در صورت وجود علائم ضربه و آسیب فیزیکی به بسته بندی آن قابل پرداخت است ، مگر این که محتوای بسته به رویت تحویل گیرنده اسپید رسیده باشد و رسید گواهی صحت فیزیکی کالا از ایشان دریافت شده باشد.
تبصره 6- اسپید در قبال پرداخت خسارت به بسته های نامتعارف برای حمل با موتورسیکلت، کالاهایی که توسط فرستنده به نحو مناسب بسته بندی نشده باشند و یا کالاهایی که حمل با موتورسیکلت روش مناسب جابجایی آن ها نباشد، هیچ تعهدی بر عهده ندارد.
تبصره 7- پرداخت هرگونه خسارت وارد شده به بسته های ارسال شده، منوط به اعلام خسارت در زمان تحویل بسته و مرجوع کردن آن به همراه تکمیل فرم درخواست خسارت توسط گیرنده است.

ماده 5- رهگیری مرسوله

تبصره 1- اسپید جهت آگاهی مشتریان از وضعیت سفارش خود، امکان ردیابی محموله را درسایت و ربات تلگرام در اختیار فرستنده و گیرنده قرار داده است.
تبصره 2 –کاربران در صورت ثبت نام در سایت می توانند از امکانات ویژه پنل کاربری نظیر انواع گزارشات، رهگیری محموله، مدیریت قراردادها و تسویه حساب روزانه ، هفتگی و ماهیانه، دفترچه آدرس ها و ... بهره مند شوند.

ماده 6- نمایندگی ها

در حال حاضر، اسپید در 30 استان  کشور نمایندگی دارد و کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق این وب سایت و تحت نظارت دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب به شعبه استان اطلاع دهید ، لذا در صورت عدم پیگیری ، شکایت خود را با دفتر مرکزی تهران مطرح نموده و از این طریق حل مشکل را پیگیری نمایید .

  • ثبت نام موتور سواران
  • ثبت نام شرکت ها
کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به شرکت اسپید میباشد.
[ طراحی وب سایت و سئو | امپریال برند ]