ارسال ارزان بسته های تجمیعی در تهران با اسپید

ارسال ارزان بسته های تجمیعی در تهران

کلان شهر تهران، پایتخت کشورمان، بزرگ ترین و پرجمعیت ترین شهر کشور به شمار می آید. با توجه به شلوغی و حجم ترافیک بالا، ارسال بار در تهران با دشواری و مشکلات خاص خود همراه است. 

ارسال به صرفه؛ روش ارسال بسته های تجمیعی

به طور کل در این روش چه اتفاقی می افتد؟

مزایای ارسال بسته های تجمیعی

چرا شرکت اسپید را برای ارسال بسته های تجمیعی انتخاب کنیم؟ 

 

شرکت اسپید، با داشتن آمادگی کامل برای روبرو شدن با این دست مشکلات و تدابیر تهیه شده مخصوص، انتخابی عالی برای جا به جایی کالاهای شما می باشد. 


ارسال به صرفه؛ روش ارسال بسته های تجمیعی

حمل و نقل بار و کالا، با هزینه های مختلف و گاهاً هنگفتی همراه است. هزینه پرسنل، سوخت، استهلاک وسایل نقلیه، هزینه های تحمیل شده به محیط زیست در اثر آلودگی زایی و ... تعدادی از این دست هزینه ها هستند. انتخاب روش اشتباه یا شرکت حمل باری با خدمات ضعیف، می تواند ضرر جبران ناپذیری به کسب و کار شما وارد کند. ضرری که ممکن است شما را تا مرز سقوط بکشاند؛ خصوصاً برای کسب و کارهای نوپا.
علاوه بر این ضررهای مادی، ضرر معنوی بزرگ تری نیز رخ خواهد داد! " از دست دادن اعتماد مشتری ". در صورت استفاده از روش های نامناسب ارسال کالا و صدمه به بسته ی موعود، ضربه ی بزرگی به تصویر شما از دیدگاه مشتری وارد خواهد شد که ممکن است هرگز جبران نشود.
شرکت ارسال پستی آنلاین اسپید در کنار شما است تا از پیشامد تمام این مشکلات جلوگیری کند. ما با ارائه خدمات ارسال بسته های تجمیعی به شما کمک می کنیم تا با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت، بسته های تان را ارسال کنید.

 

ارسال ارزان بسته های تجمیعی با اسپید

 

به طور کل در این روش چه اتفاقی می افتد؟

کسب و کارها و فروشگاه ها، مجبورند در روز چندین بسته به مقصدهای مختلف ارسال کنند. ارسال همزمان تمام این بسته ها یا مراجعه چندین و چند باره به اداره پست امری محال و بسیار پر دردسر است. خصوصاً که ارسال مرسوله در تهران با دشواری های چند برابر همراه است. شرکت پست آنلاین اسپید برای حل این مشکل، سرویس ارسال بسته های تجمیعی را برای ارسال بار در تهران و همینطور ارسال به سراسر کشور راه اندازی کرده است.

 
چرا انتخاب روش مناسب برای ارسال کالا مهم است؟


ارسال بسته های تجمیعی به معنای ارسال چندین بسته به طور همزمان است. در این روش بسته های موردنظر در یک نقطه مشخص جمع آوری می شوند و سپس با آن ها در مجموع به عنوان یک بسته خیلی بزرگ رفتار می شود. سفیران با تجربه ی اسپید که به خوبی با مسیرهای تهران آشنایی دارند، آن ها را به مقاصد مختلف تحویل می دهند. بدین ترتیب سریع ترین راه های ارسال کالا و ارسال بار در تهران در اختیار شما و کسب و کارتان قرار می گیرد. نتیجه این عمل، کاهش چشمگیر هزینه ها و صرفه جویی قابل ملاحظه در زمان است.

 

ارسال ارزان بسته های تجمیعی در تهران

 

مزایای ارسال بسته های تجمیعی

مهم ترین و اصلی ترین مزیت ارسال بسته های تجمیعی، صرفه جویی در وقت است. زمان گران بهای شما و مشتریان محترمتان، دیگر تلف نخواهد شد و ارسال بار در تهران بسیار کوتاه و سریع صورت خواهد پذیرفت. از دیگر مزیت های این روش می توان به پایین بودن هزینه، تولید کمتر آلودگی و حفاظت از محیط زیست و برخورداری از امنیت بالا اشاره کرد.

 
تفاوت پیک موتوری ( غذا ) و پیک موتوری ( ارسال بار )

 

چرا شرکت اسپید را برای ارسال بسته های تجمیعی انتخاب کنیم؟

• دسترسی 24 ساعته:

شرکت اسپید با ارائه خدمات آنلاین به شما این امکان را می دهد تا شبانه روزی از وضعیت ارسال بسته های تجمیعی خود مطلع باشید.

• پشتیبانی دائمی:

تیم پشتیبانی شرکت پست آنلاین اسپید با همتی فراوان در تلاش است تا به دو صورت آنلاین و تلفنی به سؤالات شما پاسخ دهد و در صورت بروز هرگونه مشکل پیش بینی نشده، سریعا آن را رفع نماید.

• قابلیت ارسال سریع:

تیم شرکت اسپید با دو شیفت کاری، ارسال بار در تهران را در کمترین زمان ممکن ساخته است.

 
جدیدترین راه های ارسال مرسوله های پستی در کلان شهرها

 

• کادر مجرب:

پرسنل و کادر اجرایی مشغول به کار در شرکت حمل و نقل اسپید، همگی سخت گیرانه انتخاب شده اند و از آموزش های تخصصی برخوردار می باشند. پرسنل حرفه ای و باتجربه ما اطمینان حاصل می کند تا بسته های شما سالم به مقصد برسند.

• شعب متعدد: 

شرکت اسپید در 30 استان کشور پهناورمان شعبه دارد و با پوشش دهی وسیع خود، امکان ارسال ارزان بسته های تجمیعی به سراسر کشور را فراهم می سازد.

 

ویژگی های منحصربه فرد شرکت اسپید در ارسال بسته های تجمیعی

 

• ناوگان وسیع و مجهز:

سفیران پرشمار اسپید، همگی به بهترین تجهیزات مورد نیاز برای ترابری کالا مجهز می باشند تا بسته های شما را در عین امانت داری، به سرعت به مقصد برسانند.

• امنیت:

جلب اعتماد مشتریان و امانت داری، از ابتدا شعار اصلی ما در شرکت اسپید بوده است. در نتیجه می توانید با خیال آسوده، بسته های تان را به ما بسپارید.

• استفاده از تجهیزات مدرن:

تجهیزات مورد استفاده، بر سرعت و کیفیت ارسال بار در تهران و سایر نقاط اثری مستقیم می گذارد. شرکت اسپید همواره کوشیده است تا از مدرن ترین تجهیزات و وسایل برای اطمینان از کیفیت باربری استفاده نماید.

  • ثبت نام موتور سواران
  • ثبت نام شرکت ها
کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به شرکت اسپید میباشد.
[ طراحی وب سایت و سئو | امپریال برند ]