تفاوت ارسال کالا با پست و شرکت های کوریر سرویس در تهران

ارسال کالا با پست بهتر است یا کوریر سرویس

با دانستن تفاوت پست با شرکت‌های کوریر سرویس افراد می‌توانند برای ارسال کالا و ارسال بسته خود بهترین گزینه را انتخاب کنند‌. امروزه ارسال مرسوله پستی توسط شرکت‌های کوریری بسیار رایج شده است و غالب بر 400 کمپانی خصوصی در دنیا در این زمینه فعالیت می‌کنند‌؛ بنابراین با وجود این تعداد کثیر، انتخاب شرکت مناسب و یا انتخاب پست ملی برای ارسال بسته پستی نیازمند دانستن مزایای هر یک است.

کوریر سرویس چیست؟
انواع خدماتی که شرکت های کوریری ارائه می دهند؟
پست ملی چیست؟
تفاوت ارسال کالا با پست و شرکت های کوریر سرویس

 

ارسال کالا با پست یا شرکت های کوریرسرویس یک از دغدغه های امروزه مردم است.چرا که نمی دانند کدام روش برای ارسال بسته هایشان امن تر و سریعتر است.دانستن تفاوت میان این دو خدمات و آگاهی از مزایای هر کدام می تواند به انتخاب گزینه بهتر و مناسب تر کمک کند.

 

از جمله شرکت‌های کوریری در ایران می‌توان به کوریر سرویس اسپید اشاره کرد. این شرکت‌ امکان رهگیری پست را برای مشتریان خود فراهم کرده‌ است و فقط در تهران فعال است.
برای انجام خدمات کوریر سرویس، میتوانید با کارشناسان شرکت ارسال پستی آنلاین اسپید در ارتباط باشید.

 

 

کوریر سرویس چیست؟

کوریر سرویس‌ یک شرکت خصوصی است که حمل و نقل بسته‌ها و اسناد مهم را برای مردم آسان می‌کند و می تواند به اشکال مختلف هوایی، زمینی و دریایی انجام شود.خدمات کوریر سرویس به فرستنده این امکان را می دهد که بسته خود را از یک نقطه به نقطه دیگر منتقل کند.

کوریر سرویس چیست و چه کارهایی انجام می دهد؟

چرا کوریر سرویس اهمیت دارد؟

به دلایل مختلف و مهمی یک کوریر سرویس می تواند در یک کسب و کار اهمیت داشته باشد؛ از حمل سریع کالا درون شهری گرفته تا ارتباطات جهانی و خارج از کشور. مشتریان دوست ندارند زیاد منتظر بسته خود بمانند، بنابراین حمل و نقل ایمن و تحویل سریع و کارآمد در این کار بسیار مهم است.

 

ارسال کالا با کوریر سرویس اسپید

 

انواع خدماتی که شرکت‌های کوریری ارائه می‌دهند؟

  • حمل و نقل حساس به زمان

خدمات کوریری‌ای وجود دارند که هدف آنها تحویل کالا در سرتاسر جهان در بازه‌های زمانی مشخص (مانند 1 تا 3 روز کاری) و در ساعات مشخصی در طول روز (مثلاً 8 تا 10 صبح) است.

  • حمل و نقل محلی

برخی از خدمات کوریری بر ارائه و تحویل سریع و یک روزه برای بسته‌ها و اسناد مهم در محدوده یک شهر بزرگ متمرکز هستند.

  • حمل و نقل بین‌المللی

همچنین می‌توان به خدمات کوریری‌ای اشاره کرد که به صورت بین‌المللی کار می‌کنند.این خدمات به شما کمک خواهند کرد که کالاهای خود را به مقصدهای خارجی ارسال کنید. آن‌ها همچنین ممکن است شامل خدماتی مانند ردیابی مکرر یا رسیدگی به مالیات و عوارض با هزینه اضافی باشند تا اطمینان حاصل شود که محموله شما حمل و نقل قابل اطمینانی دارد و می‌تواند بدون هیچ مشکلی از گمرک عبور کند. China EMS، DTDC و Aramex نمونه‌هایی از این گروه هستند.

کوریر سرویس اسپید یک شرکت کوریری است که با کیفیتی بالا کار کرده و خدمات منحصر به فردی را ارائه می کند.برای اطلاع از خدمات کوریر سرویس اسپید  اینجا کلیک کنید.

 

پست ملی چیست؟

خدمات پستی یک شرکت حمل و نقل است که معمولاً توسط دولت‌ها اداره می‌شود. خدمات پستی می‌تواند برای تحویل بسته‌ها و اسناد مهم شما مورد استفاده قرار گیرد، اما بسیاری از کسب و کارها ترجیح می‌دهند از آنها برای ارسال ارتباطات عادی و غیر فوری به شرکای تجاری و مشتریان استفاده کنند و اغلب برای رفع و رجوع امور اداری از آن بهره‌مند شوند.

خدمات پستی | شرکت حمل و نقل اسپید

 

تفاوت ارسال کالا با پست و شرکت‌های کوریر سرویس

پس از تعاریف گفته شده، در اینجا به بررسی تفاوت پست با شرکت‌های کوریر سرویس پرداخته‌ایم. از جمله این تفاوت‌ها عبارتند از:

  • قیمت گذاری

خدمات پستی ساده هستند و اغلب هزینه‌های مناسب را شامل می‌شوند. در مقابل خدمات کوریری دارای تحویل سریع و قابل اعتماد هستند اما ممکن است کمی هزینه آنها به علت سرعت بالا بیشتر باشد.

  • کیفیت خدمات

در حالی که خدمات پستی نرخ‌های حمل و نقل مقرون‌به‌صرفه‌ای را ارائه می‌دهند، شما با مشکلات بیشتری روبه‌رو هستید مانند زمان تحویل طولانی‌تر، ردیابی و رهگیری پستی سخت و عدم ارائه خدمات به مشتری.
در مقابل کوریر سرویس‌ها خدمات گران‌تری را ارائه می‌کنند اما با این حال می‌توانند ارزشمند باشند زیرا بسته شما را در صحت و سلامت و در کوتاهترین زمان به مقصد می‌رسانند.‌ همچنین شما می‌توانید همواره از محل بسته خود آگاه شده و آن را رهگیری کنید.

 

روش های مقرون به صرفه ارسال بار درتهران

  • سرعت و کارایی

همانطور که گفته شد، پست ملی دارای پروسه‌های اداری و حمل و نقل طولانی است و از این رو سرعت بسیار پایینی در به مقصد رساندن بسته شما دارد.‌ در نتیجه سرعت پایین، کارایی پست ملی نیز کم شده و رضایتمندی مشتری را جلب نخواهد کرد. در سال‌های اخیر احتمال شکستگی‌ها و آسیب‌دیدگی بسته‌های پست ملی نیز بیشتر شده است.
نگرانی از سالم رسیدن محموله ها به مقصد خصوصاً اگر بسته ارسالی، وسیله ای گران بها یا شکستنی باشد، از متداول ترین نگرانی های افراد به شمار می آید.. از این رو شرکت های مختلف ارسال کالا از جمله شرکت ارسال پستی آنلاین اسپید، خدمات جانبی و دستورالعمل های خاصی را برای جلوگیری از پیش آمد مشکلات احتمالی و همچنین جلب اعتماد مشتریان ارائه می دهند. یکی از مهم ترین این دستورالعمل ها نیز، نکاتی که در ارسال بار شکستنی باید رعایت شود  می باشد.

 

ارسال بار در تهران |شرکت کوریر سرویس اسپید

در مقابل شرکت‌های کوریری مانند اسپید از سرعت بسیار بالایی برخوردار هستند و خدماتی مانند تحویل در همان روز یا تحویل در روز بعد را ارائه می‌دهند. این شرکت‌ها دارا خدمات مشتریان هستند و سلامت بسته شما را تضمین می‌کنند. از این رو کارایی این سرویس‌ها بسیار بالا بوده و مشتریان زیادی را به سوی خود جذب کرده است.

  • محدودیت اندازه

پست ملی دارای محدودیت‌های متعددی است و قوانین سفت و سختی را برای مشتریان دارد. یکی از محدودیت‌های آزاردهنده، محدودیت اندازه است. در مقابل شرکت‌ها کوریری متعددی را می‌توانید برای حمل و نقل انواع بسته‌های خود پیدا کنید و بسته خود را به سلامت به مقصد برسانید.

  • رهگیری بلادرنگ

با وجود اینکه پست ملی نیز خدمات رهگیری را ارائه می‌دهد اما در صورت مفقود شدن بسته دچار مشکلات متعددی خواهید شد. در مقابل کوریر سرویس‌ها امکان رهگیری بلادرنگ را فراهم کرده‌اند و حتی می‌توانید با پستچی وارد مکالمه شوید. امکان مفقود شدن بسته در این سرویس‌هه بسیار پایین است و ایمنی و حفظ سلامت بسته اهمیت بالایی دارد.‌

  • بسته بندی حرفه ای

شکستگی‌ها و آسیب‌دیدگی‌ها از بیشترین دلایل شکایات مشتریان از پست ملی است. بسته‌بندی نامناسب و همچنین حمل و نقل غیرایمن سبب این مشکلات می‌شود. خبر خوب این است که شرکت‌های کوریر بهترین و حرفه‌ای‌ترین بسته‌بندی را انجام می‌دهند و بسته شما به صورت بیمه شده به مقصد می‌رسد.

  • خدمات سفارشی

پست ملی فاقد هرگونه خدمات سفارشی و شخصی است و شما فقط از همان چیزی برخورداری می‌شوید که به همه مشتریان ارائه می‌شود. در مقابل شرکت‌های کوریری دارای خدمات سفارشی نیز هستند و شما می‌توانید با صرف هزینه‌ای بیشتر از آنها استفاده کنید.

 

سخن پایانی
سیستم حمل و نقل امروزه بسیار گسترده‌تر و پیشرفته‌تر شده است و مردم دیگر محدود به پست ملی نیستند. امروز شرکت و کسب و کاری مشتری بیشتری دارد که خدمات بهتری را ارائه دهد. از این رو شرکت‌های کوریر به علت مزایای متعددی که دارند، بسیار محبوب شده‌اند و پست ملی اغلب برای کارها و مکالمات اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما نیز می‌توانید از خدمات متنوع کوریر سرویس‌ها بهره‌مند شده و بسته خود را در سلامت کامل و در کوتاهترین زمان به مقصد برسانید.

  • ثبت نام موتور سواران
  • ثبت نام شرکت ها
کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به شرکت اسپید میباشد.
[ طراحی وب سایت و سئو | امپریال برند ]