ارسال بسته با پیک موتوری آنلاین در تهران توسط اسپید

تفاوت پیک موتوری ( غذا ) و پیک موتوری ( ارسال بار )

پیک موتوری، از جمله گزینه های مدرن و نسبتاً جوان ارسال مرسوله های پستی می باشد. پیک موتوری از سریع ترین راه های ارسال کالا به شمار می رود و در مقصدهایی با فاصله کم، معمولاً اولین گزینه ارسال کالا است. کارایی و بهره وری بهینه در کنار سرعت بالای تحویل سبب شده است تا استفاده از پیک موتوری و قابلیت های آن، تنها به شرکت های حمل و نقل یا ارسال کالا محدود نشود.

یکی از عمده ترین استفاده کنندگان از این روش، رستوران ها و فروشندگان مواد غذایی هستند. با پیک موتوری، غذا با هزینه ای بسیار اندک و در کوتاه ترین زمان ممکن به دست مشتری خواهد رسید. این زمان کوتاه، سبب حفظ گرمای غذا یا کیفیت مواد غذایی فاسد شدنی می گردد. از این رو است که داشتن پیک موتوری به پای ثابت تمام رستوران ها و فروشگاه های مواد غذایی بدل گشته است؛

اما تفاوت پیک موتوری (غذا) و پیک موتوری (ارسال بار) در چیست؟

در ادامه این مقاله سعی شده تا پاسخ جامعی به این پرسش داده شود.

پیک موتوری غذا و کالا؛ مزیت و تفاوت ها

پیک های موتوری در چند سال گذشته بسیار محبوب شده اند و قهرمانان ناشناخته تجارت داخلی شهرها به شمار می آیند که به صرفه جویی در وقت و پول مشاغل کوچک و شرکت های بزرگ کمک می کنند. از پیک موتوری با اهـــداف متفاوت و برای ارسال مرسوله های پستی متنوعی اســـــتفاده می شود. در ادامه به بررســــی دو نوع عمده این پیک ها می پردازیم:

  • پیک ارسال غذا

پیک تحویل مواد غذایی یک سرویس پیک است که در آن یک رستوران، فروشگاه یا شرکت مستقل تهیه کننده مواد غذایی، غذا را به مشتری تحویل می دهد. سفارش معمولاً از طریق یک رستوران یا وب سایت خواربار فروشی یا برنامه تلفن همراه یا از طریق یک شرکت سفارش غذا انجام می شود.

 

حمل و نقل ایمن و کارآمد و امکان ارسال ارزان بسته های تجمیعی، مهم ترین عنصر برای پیشرفت هر کسب و کاری است. در دنیای شهرنشینی امروز، امکان ارسال ارزان بسته های تجمیعی و دسترسی به سریع ترین راه های ارسال کالا، از اهمیت بالایی برخوردار است.


روش های ارسال بار


اقلامی مثل پیش غذا، دسر، نوشیدنی و سایر انواع مواد غذایی می توانند با این روش ارسال شوند. معمولاً از جعبه های مخصوص و محکم برای نگهداری و ارسال آن ها اســتفاده می شود. فرد تحویل دهنده معمولاً از موتور سیکلت برای تحویل غذا استفاده می کند. موتور سیکلت ها سریع هستند، در ترافیک نمی مانند و می توانند به سادگی در کوچه ها و معابر باریک محلات مانور دهند. این قابلیت ها موجب می شود تا پیک موتوری در سریع ترین حالت ممکن، غذا را به مشتری برساند.

روش بهینه ارسال بسته با پیک موتوری در تهران

 

هزینه ارسال نیز می تواند بسته به انتخاب مشتری به صورت نقدی یا آنلاین پرداخت شود. هزینه تحویل با نرخ ثابت اغلب با آنچه مشتری خریده است اخذ می شود. گاهی اوقات هیچ هزینه ای برای تحویل، بسته به شرایط، دریافت نمی شود.

جنبه های دیگر تحویل غذا شامل ارائه خدمات غذایی و عمده فروشی به رستوران ها، کافه ها، مراکز مراقبت های بهداشتی و پذیرندگان توسط توزیع کنندگان خدمات غذایی است.
با افزایش روزافزون تقاضا از رستوران ها برای ارائه و تنوع بخشیدن به روش های ارسال خود، صنعت حمل و نقل با پیک موتوری رونق زیادی گرفته است. برنامه های آنلاین زیادی نیز برای سامان دهی این خدمات راه اندازی شده اند که فرایند کلی را بسیار ساده تر می کند.

 

تفاوت پیک موتوری ارسال غذا با پیک ارسال بار

در سوی دیگر ماجرا، پیک های موتوری برای تحویل وسایل مختلف قرار دارند. این پیک ها برای ارسال طیف گسترده ای از مرسوله ها به کار می روند و صرفاً منحصر به غذا نیستند. این شاید مهم ترین تفاوت میان این دو خدمات ارسالی به شمار آید. ارسال مرسوله های پستی با این روش، خصوصاً برای شهرهای بزرگ و پرترافیـــک، روشی مقرون به صرفه است. از آن جایی که استفاده از پیک موتوری جزو سریع ترین راه های ارسال مرسوله در تهران به شمار می آید، رضایت مشتریان شما نیز با این روش جلب می شود و می تواند سبب رونق کسب و کار شما باشد.

 

روش های مقرون به صرفه ارسال بار در تهران

 

نوع وسیله نقلیه، تفاوت دیگر بین این دو نوع پیک موتوری می باشد. پیک موتوری مخصوص تحویل غذا، به نوعی صندوق خاص مجهز است که غذا را تا مقصد گرم نگه داشته و بدون آسیب به دست مشتری می رساند. از طرف دیگر در پیک موتوری مخصوص انواع دیگر کالا، ممکن است حتی از موتور استفاده نشود! به دلیل انواع مختلف کالاها و اندازه های متنوع آن ها، ممکن است امکان حمل آن ها بر روی موتور سیکلت میسر نباشد و فرد تحویل دهنده، از وسایل نقلیه دیگری مثل ماشین های سواری یا وانت بار استفاده کند.
این روش سرعت به نسبت کمتری از موتور سیکلت خواهد داشت اما در هر حال همچنان جز سریع ترین راه های ارسال بسته به شمار می آید و علاوه بر این، تضمین می شود که مرسوله ها بدون آسیب یا خدشه به دست مشتری ها برسند.

 

شرکت ارسال پستی آنلاین اسپید، یکی از بهترین شرکت های ارسال بار در تهران می باشد که خدماتی مانند پیک موتوری ( غذا ) و پیک موتوری ( ارسال بار ) در تهران را انجام میدهد.

 

خدمات حمل کالا, سریع ترین راه های ارسال کالا

  • ثبت نام موتور سواران
  • ثبت نام شرکت ها
کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به شرکت اسپید میباشد.
[ طراحی وب سایت و سئو | امپریال برند ]