باربری اینترنتی چیست و چه مزایایی دارد؟

باربری اینترنتی چیست و چه مزایایی دارد؟

باربری اینترنتی چیست؟ چرا باید به جای استفاده از روش های سنتی حمل بار، از این روش برای جابه جایی و حمل و نقل کالای خود استفاده کنیم؟ با ما همراه باشید تا در این مقاله شما را با مزایای حمل بار آنلاین نسبت به روش های سنتی ارسال بار آشنا کنیم.

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

باربری اینترنتی چیست؟

چرا باید از حمل بار آنلاین استفاده کنیم؟

مزایای باربری اینترنتی

چرا از شرکت پست آنلاین اسپید استفاده کنیم؟

 

در کشور ایران همچنان بخش کثیری از حمل و نقل و ارسال بار، مانند گذشته با روش های سنتی انجام می شود. اما امروزه با گسترش محبوبیت استفاده از اینترنت و فضای مجازی بسیاری از کسب و کارها به سمت اینترنتی شدن در حال حرکت هستند و شرکت های حمل بار هم از این قاعده مستثنی نیستند. یکی از کسب و کارهایی که با ورود تکنولوژی دستخوش تغییر شده است، حوزه حمل و نقل و حمل بار کشور است. 

باربری اینترنتی چیست؟

با گسترش اینترنت در کسب و کارهای مختلف، صنعت باربری کشور نیز با استفاده از پلتفرم‌های مختلف، به سمت باربری آنلاین حرکت کرد تا بتواند میزان بهره‌وری مربوط به حوزه خودش و سرعت ارسال بار به مناطق گوناگون را افزایش داده و خدمات بهتری را نسبت به گذشته به کاربرانش ارائه دهد.

باربری اینترنتی چیست؟

در سیستم باربری آنلاین، افراد از پلتفرم‌هایی نظیر اپلیکیشن های ارسال بار که در گوشی هایشان قابل نصب است استفاده می‌کنند تا بتوانند کالاهایشان را در سریع ترین زمان ممکن به مقصد مورد نظر ارسال کنند.

چرا باید از حمل بار آنلاین استفاده کنیم؟

یکی از دلایل مهم برای استفاده از باربری اینترنتی، این است که شما محدودیت زمانی و مکانی برای درخواست خود ندارید و می‌توانید از هرجایی برای جابه‌جایی بار خودتان، درخواست موردنظر را ثبت کنید.

یکی دیگر از دلایل مهم برای استفاده از حمل بار آنلاین، سرعت بالای آن نسبت به روش های سنتی است. از زمان ارسال درخواست شما تا رسیدن بارتان به مقصد ممکن است (در بعضی موارد) حتی 2 ساعت هم نشود.

مزایای باربری اینترنتی

1. صرفه جویی در زمان و هزینه ارسال بار

همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم یکی از مهم ترین دلایل اهمیت حمل بار اینترنتی سرعت بالای آن می باشد. علاوه بر کاهش زمان، هزینه هایتان نیز کاهش می یابد. شرکت‌های بزرگ باربری که به شیوه سنتی کار می‌کنند ممکن است گران باشند یا تخمین دقیقی از قیمت ها ارائه ندهند. با باربری‌های آنلاین، می‌توانید خدمات مورد نیاز خود را مشاهده و بر حسب نیاز خود مناسب‌ترین نوع خدمات را که با بودجه شما سازگارتر است انتخاب کنید تا حمل و نقل شما مقرون به صرفه باشد.

2. قابل ردیابی بودن بار

هنگامی که از باربری اینترنتی استفاده می‌کنید، می‌توانید به راحتی خودروی حمل و نقل کننده‌ی بار را بر روی نقشه ببینید و موقعیت دقیق بار را بفهمید.

3. تیم پشتیبانی قوی و متعهد

شرکت های باربری اینترنتی برای جلب رضایت و اعتماد مشتری، سعی می کنند با ارائه خدمات پشتیبانی قوی و پاسخگو از ایجاد مشکلات احتمالی حین حمل بار جلوگیری کنند و چالش هایی را که ممکن است بین راننده و کاربر ایجاد شوند را حل کنند. 

4. رعایت پروتکل های بهداشتی

برخی از بارها، نسبت به بعضی چیزها حساس هستند. در هنگام جابه‌جایی باید به این موارد دقت کافی را داشت تا آسیبی به آن‌ها نرسد و یا تغییر ماهیت ندهند. باربری اینترنتی این امکان را برای شما فراهم می کند تا با خیالی راحت کالاهای خود را جابه جا کنید.

5. اطمینان از سلامت بار 

راننده خودرو حمل بار موظف است باری را که سالم تحویل گرفته است، به صورت صحیح و سالم به شخص گیرنده بدهد و در صورت تخلف باید خسارت پرداخت کند و یا اصل جنس را برای فرد تهیه بکند. این موضوع باعث می شود از سلامت بار خود مطمئن باشید و با خیال راحت کالای خود را به مقصد ارسال کنید و هر لحظه آن را روی نقشه ردیابی کنید.

مزایای باربری اینترنتی چیست؟

 

نگرانی از سالم رسیدن محموله ها به مقصد یکی از رایج ترین نگرانی های افراد به شمار می آید. از این رو شرکت های مختلف ارسال کالا از جمله شرکت پستی آنلاین اسپید، دستورالعمل های خاصی را برای جلوگیری از پیش آمد مشکلات احتمالی هنگام ارسال بسته در تهران و همچنین جلب اعتماد مشتریان تدوین می کنند. یکی از مهم ترین این دستورالعمل ها نیز، نکاتی که در ارسال بار شکستنی باید رعایت شود می باشد. در این مقاله، با نکات مهمی که رعایت آن ها موجب می شود تا بارهای شکستنی ما در کم ترین زمان ممکن به مقصد برسند آشنا می شویم.

نکاتی که در ارسال بار شکستنی باید رعایت شوند

 

چرا از شرکت پست آنلاین اسپید استفاده کنیم؟

یکی از بهترین شرکت های ارسال بار در تهران، شرکت اسپید می باشد که خدمات خود را به صورت آنلاین به کاربران ارائه می دهد. شرکت ارسال پستی آنلاین اسپید با ارائه خدمات گوناگون نظیر ارسال کالا در تهران ارسال ارزان بسته های تجمیعی، ارسال مرسوله های سازمانی، حمل محمولات فروشگاه اینترنتی، لجستیک، کوریرسرویس، ارسال بسته های پستی و .... همواره می کوشد رضایت مشتریانش را جلب کند. برای استفاده از خدمات اسپید با ما در ارتباط باشید.

 

 

خدمات حمل کالا, سریع ترین راه های ارسال کالا

  • ثبت نام موتور سواران
  • ثبت نام شرکت ها
کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به شرکت اسپید میباشد.
[ طراحی وب سایت و سئو | امپریال برند ]