انتخاب روش مناسب برای ارسال کالا

چرا انتخاب روش مناسب برای ارسال کالا مهم است؟

شاید برای شما این سؤال پیش آمده باشد که چرا انتخاب روش مناسب برای ارسال کالا مهم است؟ انتخاب روش مناسب ارسال کالا می تواند بر کیفیت عملکرد کسب و کارها اثری مستقیم داشته باشد. به همین دلیل باید با اهمیت انتخاب روش ارسال بار به خوبی آشنایی داشته باشید تا بتوانید به بهترین نحو به مشتریان خود خدمت رسانی کنید.

معرفی شرکت های پستی و ارسال کالا در ایران

روش های ارسال بسته چند نوع است؟

 

اهمیت صنعت حمل و نقل در این است که تجارت و ارتباطات ایجاد می کند و از زیرساخت های اصلی تمدن امروزی به شمار می آید. صنعت حمل و نقل است که به عنوان پیوند بین امکانات تولیدی و بازارهای مصرفی عمل می کند. حمل و نقل واقعیت زندگی ما است و بدون حمل و نقل مؤثر و مقرون به صرفه و روش های ارسال بسته های تجمیعی، زندگی بسیار دشوار خواهد شد. امکانات حمل و نقل همچنین عامل برجسته ای در توسعه زمینه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی یک کشور بوده است.

 

چرا انتخاب روش مناسب کالا مهم است؟

 

معرفی شرکت های پستی و ارسال کالا در ایران

با افزایش تصاعدی جمعیت و تقاضای بالای جوامع شهرنشین، کشورها به مرور زمان از روش قدیمی اداره های پســتی سرتاسری فاصله گرفتند و شرکــت های خصوصی ارسال بار، پا به عرصه نهادند. سرعت چشم گیر نسبت به روندهای دست و پاگیر اداره پست، کیفیــت بالای خدمــت رسانی و هزینه های معمولاً پائین این خدمات، ویژگی های مثبت این شرکت ها بود که موجب استقبال مردم از این دست شرکت ها گشت. صنعت حمل و نقل کشور عزیز ما ایران، نیز از این تغییرات مستثنی نبود و با موج جهانی، این دست از خدمات در کشور ما نیز شروع به کار نمودند.
لیست بهترین شرکت های پستی در ایران، بر مبنای اطلاعیه ی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر می باشد:

• شرکت  اسپید

شرکت ارسال پستی آنلاین اسپید، برگزیده اولین جایزه ملی لجستیک و زنجیره تأمین ایران، یکی از شرکت های پیشرو در صنعت حمل و نقل کشورمان به شمار می آید. اسپید، سامانه هوشمند ارسال محصولات، در 30 استان کشور دارای شعبه است و خدمات ارسال کالا با پوشش دهی وسیعی را ارائه می کند. شعار اسپید، حمل سریع و مطمئن است و می توان گفت که به خوبی به این شعار جامه عمل پوشانده است. سرعت، امنیت و امانتداری مهم ترین مزیت های اسپید محسوب می شوند اما این لیست بلند تنها به اینجا ختم نمی شود! اسپید از متخصصان برنامه ریزی حمل و نقل برای مدیریت باربری های درون شهری و برون شهری بهره می برد. این عمل هوشمندانه به نحو موثری باعث افزایش کیفیت و سرعت شده است. در اختیار داشتن ناوگان مجهز به مدرن ترین تجهیزات، پشتیبانی دائمی، ارائه خدمات هوشمند الکترونیک جهت پیگیری مرسوله و داشتن تیم مجرب و آموزش دیده، چندی دیگر از مزیت های شرکت اسپید به شمار می آیند. تمام این ویژگی های مثبت دست به دست هم داده اند تا اسپید بتواند لیست خدمات خود را با بهترین کیفیت ممکن در اختیار مشتریان خویش قرار دهد و از امتحان جلب اعتماد ایشان، سربلند بیرون بیاید.

 

شرکت پست آنلاین اسپید علاوه بر ارائه خدمات ارسال کالا از طریق پست یک شرکت کوریر سرویس هم محسوب می شود. برای آشنایی بیشتر با سیستم کوریر سرویس اسپید این مقاله را حتما بخوانید:

درباره سیستم کوریر سرویس اسپید بیشتر بدانید

 

• گیتی ‌رسان کالا

شرکت حمل و نقل هوایی گیتی رسان کالا (GRK) از جمله شرکت های فعال صنعت حمل و نقل موجود در ایران است. خرید، ارسال ارزان بسته های تجمیعی و تحویل کالا از کشور مبداء علاوه بر ترخیص کالا، حمل بار اکسپرس، خدمات سوئیچ استاد، ترابری بین المللی و کارگو از خدمات گیتی رسان کالا به شمار می آید. این شرکت تمام کشورها را پوشش می دهد و می توانید در هر جای جهان از این خدمات استفاده کنید.

• خدمات بار هوایی آران سرعت

خدمات بار هوایی آران سرعت شرکت حمل و نقل کالا و ارائه خدمات مرتبط مثل ارسال ارزان بسته های تجمیعی است که در زمینه ی كارگو و فريت (بار هوايي)، مشغول به فعالیت می باشد.

• آرامکس

آرامکس از شـرکــت های نام آشـــنای صنعــت ارسال پستی و لجستیک بین المــللی به شمار می آید. این شرکت از سال 1982 شروع به کار کرده است و سابقه ی 40 سال خدمات رسانی ممتاز در کارنامه خود دارد. آرامکــس اولین بار در اردن و نیویورک شروع به کار کرد اما هم اکنون در 54 کشــور جهــان از جمله ایران، نمایندگــی رسمی دارد. پوشش بین المللی، شعب متعدد، سرعت، امنیت، دقت و قیمت پایین و مناسب خدمات، از جمله مزیت های مهم آرامکس به شمار می آید.

• درب بار داربکس

شرکت درب بار ایرسا بعد از کسب 13 سال تجربه در صنعت حمل و نقل، با ثبت نام تجاری داربکس در سال 2015، شروع به فعالیت نمود. مشتری مداری، صد در صد ایرانی بودن و خدمات رسانی در سطح بین الملل از مزیت های مهم داربکس به شمار می آید.

• شرکت خدمات سریع تهران آسمان

شرکت حمل و نقل بین المللی تهران آسمان در زمینه حمل و نقل کالا و ارسال ارزان بسته های تجمیعی خدمات رسانی می کند. این شرکت با بیش از 10 سال سابقه در این زمینه، به بیش از 200 کشور دنیا حمل و نقل دارد. ارائه خدمات متنوع و مدرن، همکاری با شرکت ها، تجار، بازرگانان و سازمان های مختلف در کنار ارسال بار سریع و آسان، سرویس تخصصی حمل کالاهای حساس، سرویس حمل دریایی، ترانزیت از ایران به دنیا و بالعکس و ارائه چارتر هواپیمای باری از مزیت های مهم شرکت سریع آسمان تهران به شمار می آید.

• تی‌ پی‌ جی

پست سریع تی پی جی از شرکت های حمل و نقل مشغول به فعالیت در ایران است که 20 سال سابقه دارد. خدمات ارسال پست داخلی و بین المللی، سرعت بالا و پاسخگویی و مشاوره پستی به مشتری از جمله مزیت های این شرکت است.

• پیام داهی ارتباط

پیام داهی ارتباط یا PDE یکی از شرکت های پستی بین المللی است که در پست جمهوری اسلامی ایران نیز دفتر فعال دارد. داشتن زنجیره متنوع خدمات مثل خرید، حمل و نقل، ترخیص یک روزه کالا، پرواز مستقیم و اختصاصی به چین و دبی، سرعت بالا، امنیت و تضمین کیفیت از مزیت های این شرکت است.

• کارا پست

شرکت کارا پست بیش از 15 سال سابقه در سرویس های حمل و نقل دارد. کیفیت مطلوب خدمات، حمل هوایی، آسان بودن دسترسی به خدمات شرکت در کشورهای مختلف، حمل بارهای سنگین و حجیم، کیفیت و سرعت بالا از مزیت های مهم شرکت کارا پست به شمار می آید.

• بار آرا

بار آرا، شرکت حمل و نقل و باربري و یکی از پرکارترین شرکت های حمل و نقل شهری است. داشتن مجوز رسمی از اتحادیه باربری تهران، ارائه 50 سرویس باربری در هر روز، اعزام ماشین موکت شده و کادر باربری، حمل وسایل و لوازم سنگین و فروش و ارسال لوازم مورد نیاز بسته بندی، از مزیت های بار آرا هستند.

• TNT

تی ان تی یکی دیگر از شرکت های باسابقه ی پست و ارسال بین المللی در ایران است. این شرکت با 40 سابقه ی فعالیت در صنعت حمل و نقل و داشتن نمایندگی های فعال در سراسر کشور، از گزینه های مناسب برای ارسال ارزان بسته های تجمیعی به شمار می آید. از مزیت های TNT می توان به راهکارهای زنجیره حمل و نقل، زمان پوشش کم، استانداردهای جهانی، عملکرد بالا و تعهد اشاره نمود.

• خدمات بار هوایی آسان رسان

شرکت خدمات بار هوایی آسان از دیگر شرکت های فعال در صنعت حمل و نقل ایران است که در زمینه ارسال بسته های تجمیعی فعال است. سرعت، کیفیت و امنیت از مهم ترین مزیت های این شرکت می باشند.

• شرکت ترابر ماهان

شرکت ماهان ترابر آریا از شرکت های توانمند صنعت حمل و نقل است. بهره گیری از اصول نوین مدیریتی، استانداردهای بین المللی و کیفیت بالای خدمات، از مزیت های این شرکت به شکار می آیند.

• گلوبکس

گلوبکس یکی از سریع ترین شرکت های فعال در صنعت حمل و نقل است. هزینه خدمات پایین تر از سایر شرکت ها، سرویس حمل دارو، کیفت بالای ارسال و خدمات مشاوره ای، چندی از مزیت های مهم گلوبکس به شمار می آیند.

 

روش مناسب ارسال کالا

 

روش های ارسال مرسوله چند نوع است؟

ارسال بسته های تجمیعی و خدمات حمل و نقل کالا، امروزه بسیار متنوع شده است در نتیجه می توانید بر حسب نیاز خود و نوع مرسوله، مناسب ترین روش را برگزینید. تعدادی از این روش ها، به اختصار، شامل موارد زیر هستند:

• حمل هوایی
• حمل دریایی
• حمل زمینی
• حمل ریلی
• ترانزیت
• ارسال شهر به شهر
• ارسال درون شهری
پیک موتوری
• حمل درب به درب

 

برای آشنایی بیشتر با موارد گفته شده و همچنین آشنایی با روش های مقرون به صرفه ارسال بار در تهران دو مقاله زیر را حتما بخوانید:

روش های ارسال بار

روش های مقرون به صرفه ارسال بار در تهران

 

  • ثبت نام موتور سواران
  • ثبت نام شرکت ها
کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به شرکت اسپید میباشد.
[ طراحی وب سایت و سئو | امپریال برند ]