چگونگی کاهش هزینه حمل مرسولات فروشگاهی

چگونگی کاهش هزینه حمل مرسولات فروشگاهی

فروشگاه ها و مراکز خرید امروزه در جای جای محیط پیرامون ما قرار دارند. این فروشگاه ها که بسیاری از آن ها به صورت زنجیره ای فعالیت می کنند، تمامی نیازهای روزمره ما از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را فراهم می کنند.

ارسال مرسولات فروشگاهی اینترنتی در تهران

ارسال بار پوشاک در تهران

ارسال کالا شکستنی

۳ راه ارسال مرسوله های پستی و حمل محمولات فروشگاه اینترنتی در تهران

جمله پایانی

 

در کنار همه این فروشگاه ها، فروشگاه های اینترنتی و مراکز خرید آنلاین را هم اضافه کنید که با نسخه های سنتی فروشگاهی برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان، در حال رقابت هستند؛ اما یکی از مهم ترین عواملی که در کنار عوامل دیگر باعث می شود یک فروشگاه بتواند موفق تر عمل کند، این است که ارسال کالا منظم و با برنامه ای داشته باشد.
در کنار منظم و با برنامه عمل کردن ارسال کالا، کاهش هزینه ارسال محمولات فروشگاه اینترنتی به گونه ای که برای مشتری هم مناسب باشد، می تواند باعث گرفتن بازخورد مناسبی از آن ها باشد، چرا که در حال حاضر بسیاری از مردم به دلیل مشغله و الزام به ماندن در منزل ترجیح می دهند بسیاری از مایحتاج خود را به صورت سرویس های ارسال به درب منزل یا ارسال در به در استفاده کنند؛ اما این کاهش هزینه راه هایی خواهد داشت که یکی از آنها استفاده از سرویس هایی مثل اسپید است که به صورت تخصصی و با قیمت مناسب این کار را انجام می دهند. با ما همراه با باشید تا بیشتر در مورد مزایای این سرویس صحبت کنیم.

 

ارسال مرسولات فروشگاه اینترنتی در تهران

یکی از مزایایی که می تواند برای فروشگاه ها در تهران وجود داشته باشد، این است که امکان ارسال بسته های پستی در تهران را برای مشتریان خود فراهم کنند. البته برای فروشگاه هایی که قصد دارند ارسال بار به خارج از تهران داشته باشند، شاید امکان ارسال چند ساعته وجود نداشته باشد اما می توان این مزیت را برای آن ها قائل شد تا ارسال بار به آن ها حتی در روزهای تعطیل و غیر کاری هم وجود داشته باشد.
کسب و کارهای موفقی مثل شرکت ارسال پستی آنلاین اسپید که در حوزه حمل و نقل کالا فعالیت می کنند، می توانند کمک کنند مزیت ارسال کالا در تهران را برای شهروندان ایجاد کنند. کسب و کارهای حمل و نقل مخصوصاً اسپید با کمک ارسال کالا در تهران، باری از روی دوش فروشگاه ها برمی دارند چرا که نیاز یک فروشگاه را به استخدام نیروی پیک از بین می برد و در عین حال با کیفیت و قیمت مناسب محصولات را بدست مشتریان می رساند.

 

 

روش های کاهش هزینه حمل مرسولات فروشگاه اینترنتی

 

ارسال بار پوشاک در تهران

در حال حاضر با آمدن شبکه های اجتماعی استقبال مردم به خرید پوشاک بیشتر از قبل شده، چرا که باعث شده تا بیشتر از قبل در معرض بمباران تبلیغاتی فروشنده های پوشاک قرار بگیرند؛ اما ارسال بار پوشاک در تهران که جمعیت بیش از ده میلیونی درون خودش جای داده است هم مانند دیگر موارد اهمیت خودش را دارد و کسانی که اقدام به خرید پوشاک به صورت اینترنتی از فروشگاه های اینترنتی می کنند، کیفیت ارسال بار پوشاک در تهران برایشان اهمیت زیادی دارد.
ارسال بار در تهران‌ در حوزه پوشاک اگر درست انجام نشود و کالایی که به دست مشتری میرسد دچار پارگی شود یا اینکه اشتباه باشد می تواند باعث ایجاد ذهنیت منفی نسبت به خرید اینترنتی، آن فروشگاه اینترنتی و استفاده از پیک شود، به همین علت استفاده از یک کسب و کار مطمئن مانند اسپید می تواند آرامش خاطری هم برای فروشنده پوشاک در تهران و هم خریدار آن ایجاد نماید.

 

ارسال کالا شکستنی

ارسال کالا در تهران به نوع کالا هم بستگی دارد. اگر کالا شما شکستنی باشد، مفهوم ارسال کالا در تهران اهمیتی دو چندان پیدا خواهد کرد، چرا که جبران خسارت و هزینه کالای شکستنی می تواند سنگین تر از بسیاری از ارسال بارهای دیگر باشد.
در مورد مفهوم ذهنیت منفی خریدار در پاراگراف قبلی صحبت کردیم. اگر اتفاق مشابهی برای ارسال کالای شکستنی رخ دهد، قاعدتاً اعتماد مشتریان به پیک هایی که اقدام به ارسال کالا در تهران می نمایند، نسبت به موارد دیگر تغییر خواهد کرد؛ بنابراین بهتر است تا ارسال و جا به جایی کالاهای شکستنی خود را به اسپید که به صورت‌ تخصصی در این حوزه فعالیت می کند بسپارید تا خیال خود را از بابت هر اتفاقی آسوده کنید.

 

نکاتی که در ارسال بار شکستنی باید رعایت شود

 

۳ راه ارسال مرسوله های پستی و حمل محمولات فروشگاه اینترنتی در تهران

ارسال مرسوله های پستی و محمولات فروشگاهی به روش های مختلفی انجام می شود که در ادامه به چند مورد از آنها اشاره می کنیم:

  • پرداخت در محل

بسیاری از مشتریان تمایل دارند که مرسوله های پستی یا خریدی که انجام می دهند به گونه ای باشد که در زمان تحویل کالا، هزینه آن را پرداخت کنند؛ مثلاً شما اگر یک کفش را سفارش داده باشید، ترجیح می دهید آن را تحویل گرفته، از صحت و سلامت آن مطمئن شده و پس از اینکه دیدید از لحاظ اندازه مد نظر شماست، هزینه آن را پرداخت کنید.

در حال حاضر پست در این زمینه با فروشگاه های مختلف اعم از سنتی و اینترنتی همکاری می کند و فروشگاه های اینترنتی برای این منظور لازم است که دارای نماد اینترنتی باشند.

  • پست ویژه

پست ویژه که سریعترین ورژن ارسال کالا در تهران و البته در سایر شهرستان هاست در صرفه جویی وقت شهروندان و افزایش رضایت آن ها نقش مهمی داشته است. سرعت ارسال بسته ها اگر مقصد شهرستان باشد، در نهایت تا ساعت ۱۰ صبح روز بعد به طول می انجامد در حالی که اگر قصد ارسال کالا در تهران را داشته باشید، این زمان نهایتاً ۳ ساعت طول می کشد.
همچنین اگر مرسوله های پستی و یا محموله های فروشگاهی شما دیرتر از موعد مقرر به دستتان برسد، شرکت پست هزینه ای بابت ارسال آن از شما نخواهد گرفت و حتی دو برابر هزینه ارسال را به شما باز می گرداند. مزیت بعدی که در این روش در نظر گرفته شده امکان بیمه مرسولات پستی است تا خیال مشتریان را از بابت خسارات ناشی از اتفاقات احتمالی آسوده تر نماید.

 

روش های ارسال مرسوله های پستی و فروشگاهی

 

  • پست پیشتاز

اما روش سوم در ارسال محموله های پستی و مرسوله های فروشگاهی، استفاده از پست پیشتاز است که بسیاری از مردم با آن آشنایی دارند. این پست از لحاظ سرعت نسبت به پست ویژه، در جایگاه دوم قرار می گیرد. اگر شما قصد ارسال کالا از تهران به شهرستان های دیگر را داشته باشید بین ۲۴ الی ۷۲ ساعت، طول می کشد تا بسته مد نظر به مقصد برسد.
همچنین اگر مبدأ یک شهرستان به شهرستان دیگر باشد، این بازه زمانی بین ۴۸ تا ۷۲ ساعت می باشد. در مورد زمانبندی ارسال بسته های درون شهری مثل ارسال بار در تهران نهایتاً این مقدار ۲۴ ساعت می باشد.
البته تمامی مواردی که گفته شد، مربوط به روزهای کاری است و این ارسال ها در روزهای غیر کاری و تعطیل صورت نمی گیرد، اما این امکان نیز گذاشته شده که اگر فردی بخواهد خارج از این چارچوب زمانی ارسال محموله پستی داشته باشد، از این سرویس به صورتی که تعهد زمانی بدهد استفاده نماید و ظرف ۲۴ ساعت برای ارسال شهری و استانی و ۲ الی ۵ روز برای دیگر مناطق استفاده نماید.

 

برای دانستن روش های دیگر حمل بسته های پستی مقاله زیر را حتما بخوانید:

انواع روش های حمل بسته های پستی

 

جمله پایانی

در مورد مفاهیم مختلفی از قبیل کاهش هزینه های ارسال فروشگاه ها، ارسال فروشگاه های پوشاک و مسائل دیگر صحبت کردیم و به این جمع بندی رسیدیم که اگر بخواهیم موفقیت کسب و کار خود را افزایش و هزینه های ارسالی خود را کاهش دهیم، به کسب و کارهای مناسبی در این حوزه احتیاج داریم تا ما را یاری کنند.

 

روش های مقرون به صرفه ارسال بار در تهران


شرکت پست آنلاین اسپید یکی از این کسب و کارهاست که سالهاست با ارائه خدمات مناسب در زمینه ارسال کالا، ارسال مرسولات فروشگاهی، حمل محمولات اینترنتی، ارسال ارزان بسته های تجمیعی و ارسال بار در تهران، کوریر سرویس و.... در رده بهترین شرکت های پستی ایران قرار گرفته است.

 

خدمات حمل کالا

  • ثبت نام موتور سواران
  • ثبت نام شرکت ها
کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به شرکت اسپید میباشد.
[ طراحی وب سایت و سئو | امپریال برند ]