ارسال بار شکستنی

نکاتی که در ارسال بار شکستنی باید رعایت شوند

ارسال مرسوله های پستی، از جمله مزیت های زندگی مدرن است که امکانات بسیاری را در اختیار ما قرار می دهد. روش های مدرن ارسال مرسوله های پستی نیز که در سال های اخیر باب شده اند، روند کار را بسیار سریع تر از پیش کرده است. اگرچه سریع ترین راه های ارسال کالا، با مزیت هایی همراه است، اما معایب خاص خودش را نیز دارد.

نگرانی از سالم رسیدن محموله ها به مقصد یکی از رایج ترین نگرانی های افراد به شمار می آید. خصوصاً اگر بسته ارسالی، وسیله ای گران بها یا شکستنی باشد. از این رو شرکت های مختلف ارسال کالا از جمله شرکت پستی آنلاین اسپید، خدمات جانبی و دستورالعمل های خاصی را برای جلوگیری از پیش آمد مشکلات احتمالی هنگام ارسال بسته در تهران و همچنین جلب اعتماد مشتریان تدوین می کنند. یکی از مهم ترین این دستورالعمل ها نیز، نکاتی که در ارسال بار شکستنی باید رعایت شود می باشد.
در ادامه این مقاله، با نکات مهمی که رعایت آن ها موجب می شود تا بارهای شکستنی ما در کم ترین زمان ممکن به مقصد برسند آشنا می شویم.

 

شاید برای شما این سؤال پیش آمده باشد که چرا انتخاب روش مناسب برای ارسال کالا مهم است؟ برای یافتن پاسخ این سوال مقاله زیر را حتما بخوانید:


چرا انتخاب روش مناسب برای ارسال کالا مهم است؟

 

رعایت 5 نکته مهم در هنگام ارسال بار شکستنی

1. مطمئن شوید که از شرکت حمل و نقل مناسب برخوردار هستید

2. بسته بندی مناسب

3. برای تهدیدات محیطی آماده شوید

4. برچسب بزنید

5. از بیمه استفاده کنید

هیچ چیز بدتر از بازکردن یک بسته پستی و مواجه شدن با یک شیء شکسته نیست. یک بسته آسیب دیده می تواند واقعاً قلب آدم را به درد بیاورد. بسته های آسیب دیده سبب ناراحتی مشتریان می شود و به نوبه خود شروع به پخش کردن نظرات منفی در بین اطرافیان می کنند و حتی قبل از اینکه بتوانید کاری برای رفع مشکلتان بکنید، دیگر خیلی دیر شده است.
پس چه قصد ارسال بسته ای شخصی یا هدیه داشته باشید، یا فروشگاه آنلاینی باشید که باید برای مشتریان خود در سرتاسر کشور سفارشاتشان را ارسال کنید، یافتن شرکتی که خدمات ارسال مرسوله های پستی را در نهایت امنیت و کیفیت انجام دهد، از اهمیتی حیاتی برخوردار خواهد بود. شرکت ارسال آنلاین پستی اسپید، با فراهم کردن این دست از خدمات، به شما این اطمینان را خواهد داد که بسته های تان صحیح و سالم و بدون هیچ آسیبی به مقصد خواهند رسید.

ارسال مرسوله های پستی شکننده می تواند استرس زا باشد.

 

ارسال بار شکستنی

 

در ادامه با 5 نکته مهم آشنا می شوید که با رعایت کردن آن ها، خیال تان از امنیت بسته ها راحت می شود:

 

1. مطمئن شوید که از شرکت حمل و نقل مناسب برخوردار هستید

مهم ترین و موثرترین عامل تأثیرگذار بر سرعت رسیدن بسته های پستی و سلامت آن ها، شرکت حمل کننده آن ها است. شرکت  اسپید می تواند به شما کمک کند تا بسته هایتان را به دورترین مقصدها ارسال کنید و از امنیت، کیفیت، سرعت و هزینه معقول ارائه شده لذت ببرید.

 

جدیدترین راه های ارسال مرسوله های پستی در کلان شهرها

 

2. بسته بندی مناسب

مطمئن شوید بسته ها را با جعبه های مخصوص وسایل شکننده بسته بندی کرده اید. برای حمل پستی بسته های مختلف، جعبه، پاکت و گزینه های مختلفی وجود دارد که انتخاب صحیح آن ها می تواند تا حد زیادی به حفظ سلامت بسته های تان کمک کند. بسته بندی های حبابی و کارتون های محکم از جمله این موارد هستند.

 

3. برای تهدیدات محیطی آماده شوید

هنگام ارسال مرسوله های پستی، اکثر مردم تصور می کنند که ضربه خوردن، بزرگ ترین تهدید علیه سلامت بسته های شان می باشد؛ اما در حقیقت آب و هوا بزرگ ترین دردسرساز است.

هنگام ارسال به آدرس محلی، گزارش آب و هوا را بررسی کنید. اگر پیش بینی بارش شدید باران یا برف برای یک روز می شود، حتما تمهیدات لازم را هنگام بسته بندی در نظر بگیرید. در همه موارد، به ویژه حمل و نقل ملی و بین المللی، محصول را در پلاستیک بپیچید. این کار اقلام را از آسیب آب محافظت می کند.

 

ارسال بار شکستنی

 

4. برچسب بزنید

حمل کنندگان باید بدانند که اقلام داخل بسته شما شکستنی هستند. قبل از ارسال مرسوله های پستی تان، بزرگ و واضح و با رنگی جلب کننده توجه، در هر سمت بسته عبارت "شکننده" را بنویسید. مطمئن شوید که کاملاً واضح است تا پستچی بتواند آن را ببیند.

 

5. از بیمه استفاده کنید

به قیمت بسته فکر کنید. آیا بیمه ارزشش را دارد؟
مهم نیست که چقدر خوب وسایل خود را بسته بندی کنید، حادثه خبر نمی کند. شما نمی توانید همه جنبه های ارسال مرسوله های پستی را کنترل کنید. اگر ماشین حامل بسته تصادف کند چه؟ اگر یک سیل بزرگ انبار نگهداری را خراب کند چه؟
اگر کالایی غیرقابل جایگزین یا گران است، بیمه را در نظر بگیرید. شما از وسیله با ارزش خود محافظت می کنید و به خود آرامش می دهید. بیمه باعث می شود تا خیال شما از هر بابت راحت شود.

 

  • ثبت نام موتور سواران
  • ثبت نام شرکت ها
کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به شرکت اسپید میباشد.
[ طراحی وب سایت و سئو | امپریال برند ]