انتخاب یک روش مناسب برای ارسال مرسوله های سازمانی و پستی

ارسال مرسوله های پستی سازمانی

از مهم ترین چالش هایی که هر سازمان با آن روبرو است انتقال پیام های سازمانی است. این پیام ها که از لحاظ امنیتی درجه بندی های مختلفی دارند، باید به شکلی صحیح و درست و در زمان خود انتقال پیدا کنند. 

چگونگی برنامه ریزی برای ارسال نامه های سازمانی

ارسال تجمیعی هدایا

ارسال نامه

روش های ارسال ارزان بسته های سازمانی

نحوه کاهش هزینه های حمل و نقل مکانیزه مرسوله پستی سازمانی

جمله پایانی

 

چگونگی برنامه ریزی برای ارسال نامه های سازمانی

انتقال پیام ها در بین بخش های مختلف سازمان و حتی سازمان های مختلف، در قالب بسته ها یا نامه های فیزیکی و همچنین نامه های مجازی صورت می گیرد. همه این موارد در کنار هم مرسوله های پستی سازمانی را تشکیل می دهند. نامه های فیزیکی و بسته های سازمانی که از گذشته های دور مورد استفاده قرار داشته است و هنوز هم در سطح وسیعی استفاده می شود. سازمان های مختلفی مثل پست کشور و همچنین بسیاری از ناوگان های درون شهری، شرکت های ارسال کالا و شرکت ها و کسب کارهای مشابه، ارسال این نامه ها را برای سازمان ها به طرق مختلف انجام می دهند.
البته با افزایش پیشرفت تکنولوژی و وارد شدن سیستم های کامپیوتری و بعد از آن شبکه به سازمان های مختلف، بخش عظیمی از پروسه برنامه ریزی ارسال نامه های سازمانی تغییر یافت و به صورت اتوماسیون بنا نهاده شد. در سیستم اتوماسیون اداری شما می توانید نامه های سازمانی خود را به راحتی ارسال کنید.
در این سامانه، امکان دادن دسترسی های مختلف به پرسنل سازمان وجود دارد و هر کسی با سطح دسترسی که به وی داده می شود، قادر به انجام کارهای مختلفی است. همچنین در این سامانه ها امکان انجام امضای الکترونیکی و استفاده از قلم الکترونیکی نیز ایجاد شده و کارمندان رده بالاتر می توانند از آن برای تأیید و ارسال مرسوله های سازمانی از این امکان بهره مند گردند.

 

ارسال تجمیعی هدایا

از دیگر برنامه هایی که سازمان های مختلف در حوزه ارسال مرسوله های پستی سازمانی خود دارند، ارسال تجمیعی هدایا است. فرض کنید سازمان صدا و سیما قصد دارد برای همه افرادی که در یکی از مسابقه هایی که در آنتن تلویزیون برگزار کرده، هدایایی را ارسال کند.
برای همین منظور می تواند از سرویس های معتبری که در این حوزه فعالیت می کنند، بهره مند گردد. شرکت پست آنلاین اسپید به شکلی حرفه ای در این حوزه در حال فعالیت است و برای ارسال مرسوله های سازمانی در قالب های مختلف مثل ارسال تجمیعی هدایا کاربردی است، بنابراین فقط کافی است که ارسال مرسوله های پستی سازمانی خود را به این شرکت بسپارید، چرا که اسپید به صورت تخصصی حوزه تجارت الکترونیک B2B را سازماندهی می کند. 

  • بهترین راه های ارسال تجمیعی هدایا

برای ارسال تجمیعی هدایای سازمانی راه های مختلفی وجود دارد. یکی از بهترین راه های ارسال تجمیعی هدایا و مرسوله های سازمانی، استفاده از سرویس های مختلف سازمان پست کشور مثل پست ویژه، پیشتاز و غیره است. در این روش ها که معرف حضور بسیاری از هموطنان است، طبق زمانبندی هدایا به مقصد خود خواهند رسید و همچنین در صورت عدم رسیدن مرسوله سازمانی هزینه ای دریافت نخواهد شد.
اما روش های دیگری نیز وجود دارند که بهترین آن استفاده از سرویس برند اسپید است، چرا که با استفاده پرسنل مجرب و کارآزموده و با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی در زمان مناسب و با قیمتی ایده آل مرسوله های سازمانی شما را به مقصد خواهد رساند.

 

ارسال نامه

ارسال نامه در بخش های مختلف و بین سازمان های مختلف به مقدار زیادی هر روزه در حال انجام است. بسیاری از سازمان ها از افراد خودشان برای ارسال نامه بین سازمانی بهره می برند، اما اگر قصد دارید تا از یک مجموعه معتبر برای ارسال نامه سازمانی بهره مند شوید، حتماً روی برند اسپید یک حساب ویژه باز کنید.
اسپید در ارسال نامه و در کل تمامی محموله های پستی سازمانی شما صداقت و دقت را رعایت خواهد کرد و در کمال امنیت و سرعت فرآیند مد نظر شما انجام خواهد گرفت. 

 

روش های ارسال ارزان بسته های سازمانی

بسته های سازمانی که هر روز در سطح شهر تهران، شهرستان ها و البته سایر مناطق کشور جا به جا می شوند، به کمک نیروها و ابزارهایی که در خود سازمان وجود دارند صورت می گیرند. هم چنین سازمان پست کشور نیز در سطح وسیعی با توجه به مقدار بسته های سازمانی و زمان تحویل و البته مسافتی که باید بسته به مقصد ارسال شود، این کار را با تعرفه های گوناگون انجام خواهد داد.
اما کسب و کارهای دیگری نیز هستند که کار حمل و نقل مکانیزه مرسوله پستی سازمانی را انجام می دهند که بدون شک از بهترین کسب و کارها در حوزه ارسال مرسوله های سازمانی شرکت اسپید است که این کار را به صورت تخصصی و ارزان انجام می دهد. این شرکت برای بهتر کردن روند انجام کار حتی استفاده از هوش مصنوعی را در سیستم خود گنجانده تا بدون فوت وقت و بالاترین دقت ارسال مرسوله های سازمانی انجام پذیرد. 

 

انواع روش های حمل بسته های پستی

 

ارسال مرسوله های پستی سازمانی

 

نحوه کاهش هزینه های حمل و نقل مکانیزه مرسوله پستی سازمانی

شرکت اسپید بسته های سازمانی‌ را در حالی که محدوده بندی مشخصی به صورت خودکار انجام می دهد، جمع کرده و به صورت یکجا با دقت بالا ارسال می کند. به طور کلی مرسوله های سازمانی در اسپید، به صورت روزانه و در شیفت های مختلف ارسال می گردند.
البته ممکن است این ارسال در روزهای دیگری نیز صورت بگیرد اما مسئله اصلی، دقت و کیفیتی است که در کنار قیمت پایین خدمات باعث شده اسپید در صدر بهترین ارسال کنندگان مرسوله های سازمانی قرار بگیرد.

 

روش های مقرون به صرفه ارسال بار در تهران


نکته دیگری که در این بین وجود دارد این است که اگر مثلاً شما از یک پیک برای ارسال مرسوله های سازمانی خود کمک بگیرید و در این بین قرار باشد پولی رد و بدل شود، پسـت می بایست تا لوکیشن شرکت یا کسب و کار مربوطه مسیر خود را برگردد تا هزینه ای که از مشتری گرفته را به ارسال کننده برساند و همین یعنی دو برابر شدن هزینه و اتلاف بیشتر زمان آن هم در شهری مثل تهران که به هیچ وجه قابل توجیه نیست.
اما اسپید سامانه پرداخت آنلاین را ایجاد کرده تا به کمک آن به راحتی هزینه ای که پیک از مشتری دریافت کرده را به کسب و کار مربوطه برگرداند در کنار اینکه هزینه خود پیک را به حداقل خواهد رساند و این خود مجموعاً در کاهش هزینه های ارسال بسته های سازمانی مؤثر خواهد بود.

 

ارسال مرسوله های پستی با اسپید

 

جمله پایانی

در مورد روش های ارسال نامه ها و مرسوله های سازمانی و بخش هایی که به کمک آن ها می توانیم این فرآیند را به انجام برسانیم صحبت کردیم. در انتها باید این مطلب را یادآور شویم که شرکت اسپید سالهاست با ایجاد مکانیزم پیشرفته اینترنتی خود، انواع حمل محمولات فروشگاه اینترنتی، مرسوله های سازمانی، خدمات حمل و نقل کالای مورد نیاز ارگان ها و سازمان ها در تهران، با هزینه های بسیار پایین انجام می دهد و همین امر موجب گردیده است شرکت اسپید به عنوان یکی از پیشرفته ترین استارتاپ های حوزه ارسال کالای هوشمند و ارسال بسته های پستی در تهران شناخته شود.
از همین رو بزرگترین فروشگاه های اینترنتی در تهران، نظیر دیجیکالا، زنبیل، خانومی، سفیر و بسیاری دیگر از پرتال های بزرگ آنلاین و آفلاین برتر حمل و ارسال مرسوله های باری و پستی خود در تهران به شرکت پستی اسپید اعتماد کرده اند.

 

خدمات حمل کالا

  • ثبت نام موتور سواران
  • ثبت نام شرکت ها
کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به شرکت اسپید میباشد.
[ طراحی وب سایت و سئو | امپریال برند ]